בלוג

אתר אינטרנט – כרטיס הביקור של החברה

דגשים חשובים בעיצוב אתרים

אתר האינטרנט של החברה משמש כמעין תעודת הזהות שלה. כל לקוח חדש או קיים, שיחפש את העסק ברשת, בין אם הקליד באחד מאתרי החיפוש, או הגיע אליך דרך המלצה, ייכנס לאתר ויראה את הפנים שמייצגות את החברה.

החשיבות של עיצוב אתר אינטרנט היא גבוהה. חשוב שאתה, כלקוח תבין מה אתה מעוניין לשדר. באותה מידה שאתה קם בבוקר לעבודה, וחושב איך אתה מציג כלפי הסביבה את איש העסקים שאתה, ככה האתר, מייצג אותך ואת התדמית העסקית הרצויה. זהו למעשה כרטיס הביקור, אליו נחשפים עשרות ואלפי אנשים שכל אחד מהם הינו לקוח פוטנציאלי.

איך מתחילים לעצב אתר?

לקוח שמתעניין בעיצוב אתרים, חייב לחשוב קודם מהי מטרת העל שלו, מה המסר שהוא רוצה להעביר, נדרשת חשיבה עמוקה המלווה בייעוץ מקצועי. אנחנו בסטודיו אנזלביץ, מאמינות שתמיד צריך להיות עם היד על הדופק, להבין את הצורך של הלקוח ולעזור לו לממש את מטרותיו בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

כשאנחנו מעצבות אתר אנחנו מקפידות כי האתר יהיה נקי וברור, שיישרת את חווית גולש, הן במובן האסתטי והן במובן הפונקציונאלי. חווית הגלישה של הלקוח יכולה להשפיע על תפיסת התדמית הנוצרת על החברה, ומכאן גם על ההחלטה האם לבחור בבעל עסק הזה או במתחריו.

בכל אתר חשוב שיהיו נתונים הכוללים: פרטי קשר שכוללים שם החברה, כתובת, טלפון, מייל, וכמובן לינקים לפייסבוק, לינקדין או כל רשת חברתית שהינך כחברה, פעיל בה.

עיצוב אתרים מבחינה ויזואלית חשוב לא פחות, הנראות של האתר כוללת בין השאר: בחירת צבעים נעימה לעין אשר יתחברו כיחידה אחת עם הלוגו של החברה וצבעי המותג. כמו-כן, בחירת הפונט הנכון, סידור התפריטים, הלינקים וכדומה. ככל שהאתר יהיה מזמין, נעים לעין וידידותי למשתמש, ככה הלקוח הפוטנציאלי יעמיק את ההתעניינות בו, ישהה בו יותר זמן ויגלה עוד פרטים על השירותים של החברה.

חדשנות זו לא מילה גסה

פרמטר נוסף אליו צריך להתייחס בעיצוב אתר אינטרנט הוא התוכן, חשוב שהאתר יהיה מקצועי, יעביר מסר נכון, יהיו בו תכנים מעודכנים, פרטי חברה רלוונטיים, תמונות.

כאשר בונים אתר ומעצבים אותו, חשוב להתייחס גם לדפי אתר, עיצוב באנרים, פונטים, שילוב של לוגו וכדומה. אנחנו פה, כדי למצוא פה כדי למצוא פתרונות יצירתיים וחדשנים אשר יציגו בראווה את מטרת העל שלך כלקוח.

עסקים רבים מעדיפים להישען דווקא על פורמט מוכר, על מה שהם ראו שעובד אצל מתחריהם, ואנו דווקא מציעות להתחיל משהו חדש, אחר, בטכנולוגיה מתקדמת, בעיצוב חדשני ובהתאמה מוחלטת לצורכי הלקוח.

landscape_klearbar

אנחנו פה בשבילך

סטודיו אנזלביץ הינו מומחה בעיצוב אתרים. מטרתנו היא ללוות את הלקוח שלנו, להבין מהם הצרכים ולבנות עבורו את הפלטפורמה המותאמת והטובה לו ביותר. אנחנו מאמינות ביצירת תבנית אישית עבור כל לקוח, משום שכל חברה, כל עסק הם עולם ומלואו, לכל אחד יש מטרות שונות, צרכים שונים, חזון אחר. לכן, בפגישה האישית מולך ולאורך כל הדרך, נלווה, נייעץ, נקשיב. כמומחיות בתחום כבר כשלושה עשרה שנים, יש בידנו את הכלים להציע פתרונות איכותיים.

מעצב אתרים טוב, כמו המעצבות בסטודיו אנזלביץ, ידאג ליצור עבורך מערכת ניהול תוכן נגישה, כזו שנוחה לשימוש, הן לגולשים והן למנהלי האתר. אנו נדאג להתאמת רזולוציית מסך נכונה, להתאמה לכל סוגי טכנולוגיות הגלישה,לדומיין, נבנה שפה אינטרנטית, שפה חזותית, כל אלו יעזרו לניווט קל ויעיל באתר. חשוב לזכור- ככל שהעיצוב יהיה מותאם היטב, כך תעלה החשיפה במנועי החיפוש.

אנחנו פה, ליצור עבורך מערכת ניהול תוכן נגישה, ידידותית למשתמש ולמנהל האתר: העלאת תכנים,טפסים, תמונות וכדומה.

עיצוב אתרי אינטרנט עוזר לבדל אותך, ממתחריך, יוצר שוני וייחודיות, ממתג העסק שלך כייחודי בתחומו. בסטודיו אנזלביץ, נצמיד לך מעצב אתרים שייתן לך את כל הכלים שתזדקק להם, ילווה אותך לאורך כל הדרך, ימצא עבורך את העיצוב הראוי והטוב ביותר, הייחודי לך, אשר בסופו של דבר בתמונה הכוללת, יהפוך את אתר האינטרנט שלך לפנים של העסק, יבדל אותך ממתחריך, ייצור חווית משתמש טובה ואפקטיבית, וירחיב את מעגל הלקוחות .