בלוג

מיתוג עסק

מיתוג הוא הליך שבו חברה מחליטה שעליה לייצר שוני, ייחודיות למוצר ולתדמיתה ככלל.

מטרת העל במיתוג היא ליצור רושם חיובי אצל הצרכן, לגרום לו לחשיבה חיובית על המוצר והחברה, להעביר מסר ובעיקר לחבר בין חזון החברה למוצר לבין החברה, באופן שיעורר רגש אצל הצופה מן הצד.

שימוש נכון ברגש, במקרה זה, יגרום לכך שהלקוח, בכל פעם שייראה אלמנט כלשהו ייקשר אוטומטית בינו לבין החברה ולאהדתו כלפיה.

בנוסף, מיתוג לעסק יוצר בידול של המוצר ממתחריה, מייחד ומבליט אותה.

תהליך מיתוג לעסקים הינו תהליך ארוך. הוא כולל בתוכו שלבים רבים של הבנת הצורך, הבנת המסר המרכזי שרוצים להעביר, החזון של החברה, הייחודיות של המוצר.

בחירת סטודיו לעיצוב גרפי נמצאת בדיוק בשלב הקריטי, לאחר הבנת הרצון של החברה וההחלטה להיכנס לתהליך עבודה משמעותי, שאין שני לו.

סטודיו לעיצוב גרפי יחשוב, יתרגם, יבטא ויטמיע את החלומות של החברה בכל אספקט של נראות ויזואלית.

סטודיו לעיצוב גרפי ייצר חדשנות ,ייחודיות, יחבר בין כל המרכיבים יחד. ילווה את הלקוח צעד אחר צעד בתהליך, כאשר לנגד עיניו מטרה אחת- למתג את העסק ולהביאו למודעות הצרכן לתודעה.

חשוב כי הסטודיו יהיה יצירתי, אם לא יהיה כך, לא יוכל לייחד את החברה,כל עבודה של הסטודיו לעיצוב גרפי, תהיה שונה מקודמתה.

מיתוג העסק חייב להיעשות על ידי מומחים. לא כל אחד יודע למתג, לשווק נכון ואפקטיבי ולכן, כאשר אתם מחליטים לבחור בדרך, תזדקקו לבעלי המקצוע הטובים. מעצב גרפי הוא שידע באופן הנכון לאגד הכל ליחידה אחת.

סטודיו אנזלביץ מאפשר לחברה, לקבל את כל הפתרונות הנחוצים: עיצוב לוגו, בניית אתר תדמית, מוצרים משלימים וכדומה. כל אלו ייצגו את החברה, יקשרו בין העסק לבין המוצר וילווה את החברה לאורך כל דרכה. חשוב כי הרושם הראשוני יהיה חיובי, יצור זיכרון טוב עבור הלקוח, חשוב כי כל פרט יהיה מדויק, שונה. חשוב כי היה סנכרון בין הצבעים, גודל הפרינט ועוד.

בחן את עצמך

עוד בטרם נמצא סטודיו לעיצוב גרפי, חשוב שאתה כבעל עסק תבוא מגובש עם מטרות,מה אתה רוצה שיקרה בסוף תהליך המיתוג.

כמו-כן, אנו ממליצות לענות על מספר שאלות שיעזרו למקד את התהליך:

1. מה המהות של העסק? האם הוא מוכר שירות או מוצר

2. מה המוצר או השירות אותו העסק מייצר?

3. מי קהל היעד?

4. מי הם המתחרים, האם הם חולשים על אותה נישה א רק על מוצר ספציפי?

5. מה הדבר שהכי מאפיין אותך כחברה?

מכאן, השלב הבא הוא למצוא מעצב גרפי אשר ייתן מענה לכל השאלות שהעליתם, יבטא אותם בדרך מותאמת לאופי החברה ויתרגמם לשפה עיצובית הולמת.

6 . מה הערכים של המוצר שחשוב להעביר?

הכי חשוב זה להבין ולאפיין- מה מייחד את המוצר ואת החברה, מה חשוב לך להעביר.

חשוב להיות נאמן לתהליך, חשוב להבין כי אין הזדמנות שנייה. מיתוג נכון ייצור רושם ראשוני חיובי ורושם ראשוני קשה לשנות. הלוגו ילווה את החברה לאורך כל דרכה המקצועית, בזכותו אנשים יזכרו ויחברו. אתר האינטרנט של החברה, ככל שיהיה בנוי היטב, מאופיין נכון לצורכי הלקוח, כך זמן השהות שלו באתר יהיה רב יותר והסיכוי ליצור מכירה- יגדל. באופן זה גם המוצרים המשלימים חשובים: דפי ממו, חפצים שיווקים, מגנטים, למעשה, בכל מקום שבו תהיה אפשרות לשיווק החברה כלפי חוץ. כל אלו, יבואו לידי ביטוי במיתוג מקצועי לעסקים.

סטודיו אנזלביץ הינו סטודיו לעיצוב גרפי המתמחה בין השאר במיתוג.אנחנו מאמינות ביצירתיות, חדשנות, יציאה מחוץ לקופסא, אנחנו מלוות את הלקוח בכל השלבים, מקשיבות, לומדות על החברה, מכירות אותך היטב. לאחר מכן, יושבות לתכנן אסרטרטגייה שיווקית יעילה, ממוקדת, אפקטיבית. בתוך כל זה מתכננות את הלוגו, בונות אתר, הכל לפי דרישת הלקוח. בחברת אנזלביץ תוכל לקבל את כלל הפתרונות שהינך זקוק להם כדי למתג את העסק.

אנחנו מאמינות כי אתה כלקוח, חלק מהתהליך, חשוב לנו לקבל משוב ממך, ליצור עבורך את המיתוג העסקי הטוב ביותר.