בלוג

סטודיו לעיצוב גרפי

כל חברה שמספקת שירות כלשהו, מוכרת מוצר, צריכה למצוא את האופן בו תוכל להציג את עצמה בדרך הטובה ביותר.

פניה של החברה מוצגים כלפי חוץ במדיה החברתית: פייסבוק, אתר אינטרנט, אתר החברה. כמו-כן הנראות הוויזואליות באה לידי ביטוי בשלטים, דפי ממו, פנקסים של החברה, עטים, אריזות, מוצרי קידום מכירות שונים, כל פריט עליו מוטבע שם החברה.

ייצור המיתוג המקרין כלפי חוץ- עיצוב האתר, בניית הלוגו, עיצוב התדמית, היא למעשה מומחיותו של הסטודיו לעיצוב גרפי, שבו בעלי מקצוע שיידעו לכוון אתכם. בסטודיו אנזלביץ עובדות רק גרפיקאיות, מומחיות בתחום, שלמדו בבתי הספר הגבוהים לעיצוב וממומחיותן היא בחיבור בין החלום, החזון של החברה לבין הנראות שלה.

מדוע חשוב להקפיד על עיצוב גרפי?

עיצוב גרפי מתרגם מלל – חזון, רעיון, תפיסה-  לתוך שפה עיצובית, עשירה בצבעים, אותיות וסמלים. הוא זה היוצר את הרושם הראשוני עבור הלקוח הפוטנציאלי, ממתג את החברה ומייצר אצל הלקוח הצופה את התחושה הנדרשת באופן אינטואיטיבי.

בעיצוב הגרפי, מתרגמים את חזון וערכי החברה לידי מארז שלם שילווה את החברה לאורך כל דרכה, תוך התחשבות בתנאי השוק, בלקוחות הקיימים והפוטנציאלים, בשפה המאפיינת את התחום ואת המוצר/השירות אותו החברה מספקת.

לעצב לבד או לבחור בסטודיו לעיצוב גרפי?

ראשית, חשוב להבין כי מעצב גרפי, הוא זה שיספק את הפתרון הטוב ביותר, אנו ממליצים לא לנסות לעצב לוגו לבד, משום שמעבר לבחירת הסמל והצבע, יש חשיבות גדולה לרעיון שמאחוריהם, למסרים תת מודעים שעוברים דרכם, וכמובן גם לרמת הביצוע והגימור.

מעצב יודע לתרגם את שפת החברה לשפה הויזואלית, לחבר בין צבע הלוגו, לגודל הפרינט, הוא זה שיקשיב, יכוון, וילווה אתכם בחברה לפתרון הטוב ביותר, שייצר סינרגיה בין כלל המרכיבים השונים, חדשנות ויצירתיות.

הרבה לקוחות מנסים להתמודד עם האתגר בעצמם, בשלב ראשון – לבנות אתר לבד, או להסתפק בתבניות מוכנות – אך כמו שיש רופא מומחה בתחום מסוים, או עורך דין  שמייעץ בנישה ספציפית, כך סטודיו לעיצוב גרפי מקצועי  מתמחה בעולם הגרפיקה ויספק עבורך את כלל השירותים הנחוצים ברמה מקצועית.

השירותים הללו ילווה אותך לאורך תקופה ארוכה ולכן חשוב לבחור נכון.

איך לבחור סטודיו לעיצוב גרפי

השוק כיום רווי במעצבים וסטודיואים טובים יותר וטובים פחות, להלן מספר טיפים כיצד לבחור סטודיו לעיצוב גרפי שיתאים לכם:

1. המלצות-  אנו ממליצות לחפש המלצות של בעלי עסקים שהתנסו עם הסטודיו, השירות, העבודה.

2. כניסה לאתר החברה של הסטודיו תוכלו להתרשם מהעבודות השונות.

3. התרשמות אישית/ כימיה – לאחר שנכנסתן לאתר, אנו ממליצות להיפגש עם המעצבות, להרגיש שאתם מדברים באותה שפה, להבין כי זה בעל המקצוע שאתם רוצים להמשיך איתו בדרך, כזה שבאמת יבין את הצורך שלכם כחברה.

4. יצירתיות- חשוב כי סטודיו לעיצוב גרפי יהיה מכוון ללקוח, חשוב כי יתאים עבורו את הפתרון האידאלי ולא יעבוד לפי פלטפורמות קבועות מראש. לכן, אנו ממליצות לראות את העבודות השונות של הסטודיו, לזהות את השוני בין העבודות.

5. בית אחד- התכנון בעיצוב גרפי הוא מגוון החל מבניית לוגו, עיצוב תדמית, בניית אתר וכדומה. מומלץ לבחור בסטודיו לעיצוב גרפי אשר יספק עבורך את כלל השירותים משום שכך כולם יוכלו לדבר בשפה אחידה ולא יהיה צורך לשלב בין מספר בעלי מקצוע ולתאם ביניהם.

6. מוניטין- אנו ממליצות לבחור בסטודיו לעיצוב גרפי שעבד בעבר עם חברות רבות, סיפק עבורן שירותים, סטודיו שמומחה בתחום ויש לו רזומה של קהל לקוחות נכבד.

חשוב שאתה, כבעל עסק תזכור כי מיתוג נכון הוא שם המשחק, בחירת הלוגו, יצירת תדמית ויזואלית, תייחד אותך ממתחריך, תבדל אותך כבעל עסק, תיצור זהות אופיינית.

אנחנו פה, נבין את הצרכים, נייעץ, נכוון, ותוכל למצוא אצלנו את כל השירותים שהינך זקוק להם במקום אחד, עם ניסיון של שנים בתחום וצוות שישמח ללוות אותך לאורך כל הדרך עד לתוצאה המתאימה.