בלוג

עיצוב ובניית אתר אינטרנט – חשיבותם לחברה

בניית אתר אינטרנט הינה משימה מורכבת, משום שהיא כוללת בתוכה אלמנטים רבים הדרושים חשיבה עמוקה ותשומת לב לפרטים הקטנים.

אתר האינטרנט מספק עבור הלקוח הפונטנציאלי מקור מידע, ככל שהמידע יהיה נגיש, נוח לשימוש, נעים לעין, כך יגדל זמן השהות שלו באתר מה שיגדיל את סיכויו להפוך מלקוח פוטנציאלי ללקוח קיים.

אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור של החברה, יוצר רושם ראשוני, מייצר פעילות מכירה וכמובן, מקדם את החברה במנועי החיפוש השונים וכך יוצר פער מול המתחרים . ככל שלקוח ישהה יותר זמן באתר, מנועי החיפוש יזהו את הפוטנציאל ויתנו לך, כחברה, עדיפות מול מתחריך.

עיצוב האתר מחויב בהבנה של צרכי החברה, מה חשוב לה לקדם באתר, איזה סוג אתר נחוץ: אתר מכירתי, אתר שיווקי וכדומה. לאחר מכן, אנו מתחילים בשלב אפיון האתר והגדרת את הפונקציות הקיימות, מציאת פתרונות טכניים יצירתיים וכמובן, עיצוב האתר כך שיבדל אותך, כחברה מהמתחרים שלך, יהיה מעניין מבחינה ויזואלית, התאמה של צבעים, פונטים, גדלים וכדומה.

גם האתר שלך יכול לזכות במקום הראשון

אחת הדוגמאות שאנו מתגאות בה היא עיצוב אתר אינטרנט עבור עורך דין צחי פרום.

בשוק האינטרנטי של היום, דווקא בתחום המשפטי, משרדים רבים לא מוצאים לנכון להשקיע בעיצוב ובניית אתרים איכותיים ומעניינים.

המטרה שלנו בסטודיו אנזלביץ, הייתה להוביל שינוי, להראות שאפשר גם אחרת ולהדגיש את החשיבות הרבה בבניית אתר שיוצר את הנראות הראשונית עבור הלקוח.

היה לנו חשוב לבנות עבור צחי, אתר שיהיה נעים לעין, יהיה מסודר ויפה מבחינה ויזואלית, מטרתנו הייתה ליצור סידור של המבנה באתר באופן שיאפשר לגולשים להתעמק בתכנים המועברים באתר, ויזהו את ההתמחות של צחי כעורך דין המייצג חולי סרטן שהם גם נפגעי עבודה.

בעבודה שלנו התמקדנו באישיותו של צחי, רצינו להביא לקדמת הבמה את הזווית הייחודית שלו כעורך דין אשר מתעסק בעיקר בייצוג חולי סרטן, שהם נפגעי עבודה, נושא פחות מוכר כיום בשוק, לא נעים לאוזן ולעין אבל הוא בעל חשיבות כשלעצמו.

הייצוג האנושי, המקצועי והתמיכה שמקבלים חולים כאלו הוא ראוי להערכה ולכן, בבניית האתר והעיצוב, היה לנו חשוב להביא לידי ביטוי גם את הפ האישי והגישה של צחי, ולא רק את היותו עורך דין מקצועי ומצליח.

השקענו רבות בעיצוב והתכנון האתר של צחי: איפיון האתר, ויזואליות, שימת דגש על פרטים קטנים אשר מייחדים אותו כעורך דין, התאמה של צבעים עדינים אך בולטים לעין, חיבור ללוגו, פרטי צור קשר בקלות וכדומה.

האתר של עו"ד צחי פרום מכיל בתוכו מידע רב שהיה חשוב לנו ולו להעביר, באתר ניתן למצוא: מידע עליו כעורך דין, סיפורי הצלחה, מאמרים, המון מידע מקצועי שמשרת את הגולש, טפסים, תקנות וכדומה.

ולראייה וחיזוק הדברים, האתר זכה במקום הראשון בתחרות אתרים של לשכת עורכי הדין.

24194

אתר האינטרנט מקדם את החברה במנועי החיפוש

לעיצוב ובניית אתר אינטרנט איכותי יש הד גבוה והינו בעל ערך מצטבר. אתר המעוצב בצורה נעימה לגולש ובנוי בצורה נגישה לקידום, הינו בעל הישגים משמעותיים בקידום במנועי החיפוש, מה שיוביל יותר לקוחות ובעיקר לקוחות מתאימים וממוקדים.

אתר שבנוי נכון, יגרור שהות ארוכה יותר של הגולשים בו, כך יוכלו לאתר ולזהות עוד מוצרים, להכיר את החברה ושירותיה, וכמובן, ייצור קידום במנועי החיפוש השונים.

עיצוב אתר אינטרנט- השתקפות התדמית שלך כחברה

עיצוב ובניית אתר, משליך כמובן גם על התדמית של החברה, מבדל אותך ממתחריך, מציג כרטיס ביקור ראוי ומכובד, יוצר שיחה אצל הלקוחות , אתר טוב משפיע על ערכו של בעל המקצוע.

באם האתר יראה בצורה חובבנית, ייתכן כי הלקוחות לא יזהו את הפוטנציאל של העסק.

אנחנו, בסטודיו אנזלביץ, נהיה פה בשבילך, נעצב ונבנה עבורך אתר שישקף את מהות החברה, נאפיין את הצרכים, נתרגם אותם לשפה אחידה, נמצא עבורך פתרונות יצירתיים וטכנולוגים ובמקביל נייחד את העיצוב של האתר על כלל מרכיביו.