בלוג

פתיחת עונת החתונות – עיצוב ומיתוג לגן אירועים

רגע לפני שכל הכלות לובשות לבן ולוחות השנה מתמלאים באירועים שלפנינו, גם גני האירועים לובשים חג ומתחילים להתכונן בהתרגשות לעונת החתונות.

כשנפגשנו עם הבעלים של ירוק על המים, גן אירועים בחולדה, קיבלנו לידינו לוגו חדש לגן המקסים ועוד המון מוצרים עם מגוון לוגואים קודמים שמקשטים את המקום בחוסר קונסיסטנטיות. המשימה: לקחת את הלוגו, שבהחלט מצא חן בעינינו, וליישם אותו על מגוון תוצרים רחב ומגוון – לייצר שפה אחידה ואלגנטית שתשתלב עם החזון שלהם.

ברוח עיצוב הלוגו, פיתחנו שפה גרפית שממשיכה את הקו של הלוגו ומרחיבה אותו לעיתים לכיוון יותר אלגנטי ולעיתים לשפה מאוירת וקלילה יותר – בהתאם למוצר ולקהל היעד שלו. בנוסף לתוצרים המודפסים השונים- פולדרים, תפריטים, אריזות וכו׳, המשימה הגדולה הייתה לעצב אתר אינטרנט עדכני המרחיב את שפת המותג גם לעולם הדיגיטלי.

yarok_portrait

המשימה לא הייתה פשוטה. חשבנו על הפרויקט כעל מיתוג מחדש של הגן בדיגיטל, שם כל הקלישאות כבר מוצו ואנחנו רצינו להציג משהו חדשני, לייצר חוויית גולש מלאה ומרגשת, שתעביר את רוח המקום עצמו, ויחד עם זאת לבנות אתר עדכני מבחינה טכנולוגית. לבסוף בחרנו באתר גלילה parallax שמשלב את התכנים עם שפה החדשה, תמונות ענק, כתמיות של צבע מים ואייקונים מאוירים.

landscape_yarok

על התוכן אחראית יעל שפריר המוכשרת, שהצליחה ליצור קול ייחודי ולהשלים את המותג גם בחיבור לתוכן.  האתר, שבנוי בעיקרו על דף אחד נגלל, למעשה לוקח את הגולש לחוויה שלמה ורב חושית כמו הביקור בגן האירועים עצמו.

החלק המרגש ביותר מבחינתנו באתר הזה הוא כמובן הגלריה המחולקת לקטגוריות, ושבעזרת העיצוב והטכנולוגיה שנבחרו מקבלת מקסימום פוקוס ונותנת כבוד לכל תמונה ותמונה. הדובדבן על הקצפת היא כמובן גלריית האינסטגרם החברתית, שאליה מועלות תמונות המתויגות במקום.

אחרי שעברנו כברת דרך לא קטנה עם גלויות, פולדרים, תפריטים וכמובן האתר, אנחנו עמלות עכשיו על מערך אריזות מתכלות, וכל מה שיהפוך את ירוק על המים למותג מוביל עם חוויה בגימור מושלם לכל החוגגים בו.

אז נכון שאנחנו לא מתכוננות ללבוש לבן בקיץ הזה, אבל עכשיו שהאתר האהוב עלינו כל כך כבר באוויר, אנחנו מרשות לעצמנו להרגיש לרגע כמו כלה ביום חתונתה

עונת אירועים טובה ומלאת שמחה לכולם!