בלוג

קווים לדמותם של מעצבים גרפיים

מעצב גרפי תפקידו לחבר בין עולם תוכן לבין נראות ויזואלית שבסופו של תהליך יעורר אצל המתבונן תחושות ורגשות שונים כגון:התרגשות,הזדהות ועוד.

מעצב גרפי מצוייד ביצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה,יכולת לחבר בין הפרטים הקטנים, להצליח להמחיש ולהביא לידי ביטוי את מה שהלקוח חולם לבטא.

מעצב גרפי מקצועי, הוא מומחה, שלמד בבית ספר נחשב בתחום , התנסה, וקיבל את כל הכלים הדרושים כדי להביא את כלל המרכיבים לידי ביטוי ויזואלי.

מדוע זקוקים למעצב גרפי?

בכל פעם שהלקוח, החברה, זקוקים לשירות כלשהו יש לפנות למומחה,  שיספק את הפתרון הטוב והמקצועי ביותר ושיענה על דרישותיכם.

אם למשל תתקלו בכאבי עיניים, תלכו באופן מידי למומחה, לרופא עיניים מקצועי שיעזור לך, אם יש לך תקלה עם הרכב- תפנה ישירות למכונאי רכב. כל אחד והמומחיות שלו.

מעצב גרפי הוא הבית שלך בכל הקשור לפן העיצובי. בבית הזה תוכל לאתר פתרונות רבים ושונים סל של שירותים תחת קורות גג אחת.

להלן השירותים שמספק מעצב גרפי:  עיצוב גרפי של מודעות, עיצוב לוגו, מיתוג עסקי, עיצוב אתר אינטרנט, מוצרי קד״מ, שלטים, מוצרי מיתוג, אתרי אינטרנט ועוד.

כמו בכל תחום מעצבים גרפים שונים מתמקצעים בתחומים שונים, ומגדירים לעצמם נישה מקצועית. יש כאלו המתמקדים בטיפוגרפיה, כלומר, עיצוב פונטים, אחרים יתמכו בעיצוב לוגו, בניית אתרי אינטרנט ועוד.

כיצד לבחור מעצב גרפי?

הדרך הטובה ביותר היא לקרוא באתר האינטרנט של הסטודיו, או עמוד הפייסבוק, להתרשם מהעבודות, לזהות אם התחברת לעבודה או לא. להתרשם מהיצירתיות של הסטודיו, היכולת לצאת מהתבנית, ליצור משהו אחר וחדשני, לראות בכל לקוח איך הצליחו לחבר יחד בין המרכיבים.ככל שהעבודות מגוונות יותר כך תוכל לזהות את הפן היצירתי.

לאחר מכן חשוב מאוד להיפגש, לשוחח לתאם ציפיות, לראות כי אתם מדברים באותה שפה, במהלך אותה פגישה, הגיעו מוכנים, כיתבו לעצמכם את המטרות, החזון של החברה, מה המוצר, מה מייחד אותו, מיהו קהל היעד, מה המסר שחשוב לכם להעביר, הגדירו לעצמכם לוחות זמנים , אם יש מספר בעלי השפעה, השתדלו להגיע מוכנים עם עמדה מאוחדת על מהות העבודה והצרכים שלכם כחברה. הכינו שיעורי בית מראש, כל זה יקדם את התהליך מול המעצב הגרפי, יעזור לו בבניית תוכנית נכונה ומקצועית עבורכם.

עיצוב גרפי הוא החותמת של העסק, הוא זה שייצור את החזות ויביאו לידי נראות ויזואלית, ישדר את התדמית של החברה, ילווה את העסק לאורך תקופה ארוכה, בין אם זה בלוגו, או אתר החברה, מוצרי קידום מכירות ועוד. לכן חשוב שתהיה התאמה ביניכם, שתמצאו מעצב גרפי שבאמת יזהה ויזדהה עם פוטנציאל העסק ושיהיה לכם נעים לעבוד מולו .

מצד אחד עליכם לסמוך עליו, ועל יכולותיו המקצועיות, הוא זה שמכיר וחי את התחום ויודע לנתב בדרך הנכונה, מצד שני, עליכם לייצר קו אחיד וברור לגבי הכיוון והיעדים שלכם, וכאן נדרשת ההתאמה והתקשורת הטובה ביניכם.

העולם הגרפי  היום כל כך עשיר ורווי, גם תודות לטכנולוגיות המתפתחות בתחום, ולא תמיד תדעו לבחור את הנתיב הנכון בעבורכם, קצת כמו ללכת לעבר יעד מרובה מסלולים ללא מפה. מטרתו של המעצב הגרפי היא לנווט אתכם היטב בדרך ליעדכם, לאחוז במושכות ולהוביל אתכם בבטחה לתוצר הנכון עבורכם.

בעולם המקצועי, סטודיו לעיצוב גרפי, מכיר, חי ונושם את התחום, הוא ערני , מעודכן בכל החידושים ויודע לתרגם אותם ולחבר ביניהם לבין צורכי הלקוח.

סטודיו אנזלביץ יציע לכם פתרונות שונים לעיצוב גרפי: עיצוב תדמית, בניית לוגו, אתר אינטרנט,מתחמים, פרינט ועוד. הסטודיו ילווה אותכם ויספק פתרונות יצירתיים ומעשירים עבור העסק. החל מהשלב הראשוני ועד סיום התהליך. תוך התחייבות לעמידה בלוחות הזמנים, ומתן שירות אדיב ומקצועי.