בלוג

תהליך מיתוג חוזר

בעולם בו מיתוגו של עסק הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר להערכתו, ישנה חשיבות רבה לביצוע מקצועי ונכון של תהליך מיתוג על כל מאפייניו. ישנן כמה מטרות לתהליך מיתוג מחדש: התרעננות והתחדשות של המותג (פניה לאפיקים חדשים בפעילות של העסק והשירותים שהוא מציע, שינוי ערכי המותג וכו’), התייעלות, שינוי של חזון המותג בעיני קהל הלקוחות, יצירת "באזז" וע"י כך קבלת תשומת לב מחודשת של השוק ועוד.

תהליך מיתוג מחדש

תהליך של מיתוג מחדש הינו תהליך משמעותי עבור כל עסק. בכדי לבצע את תהליך המיתוג באופן מקצועי חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים, מיתוג מוצלח כולל גם עיצוב של כל האלמנטים השונים המרכיבים את המותג. על מנת להטמיע את המותג המחודש בשוק מומלץ לפנות לכלל תחומי המדיה כגון: טלווזיה, עיתונות, רדיו ואינטרנט. יש לזכור כי כל מדיום שונה אחד מהשני ולכן הטקטיקות השיווקיות צריכות להתאים למאפיינים המייחדים את אותו המדיום.

עיצוב לוגו כחלק מתהליך מיתוג מחדש

אחד מהשינוים העיקריים בתהליך מיתוג מחדש הינו השינוי הויזואלי. שינוי לוגו החברה הינו השינוי הראשון אשר תופס את תשומת ליבם של הלקוחות והמתחרים. שימוש בשירותיו של מעצב גרפי מקצועי ומנוסה בכדי לעצב לוגו חדש שיתאים לחזון החברה, לערכי המותג, למאפייניה ולסוג השירותים/מוצרים שהיא מציעה, מהווה את אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך מיתוג מחדש.