קיסו
Kisu
Kisu, נשיקה ביפנית, הוא מותג מוצרים קוסמטים שצמח בסטודיו משלב האסטרטגיה עד לפתיחת החנות.
קונספט החנות נשען על תאוריית ״וואבי-סאבי״ על פיה היופי הוא בדברים הקמלים, בחוסר השלמות ובקבלת שינויים, ובהתבסס על תאוריה זו יצאנו למיתוג. עיצבנו לוגו קלאסי המעביר את המסר ושילבנו אותו עם פלטת צבעים מעושנת שמלווה אותו, עם אלה יצרנו פאטרנים שמורכבים מאלמנטים מהטבע והם היוו בסיס גרפי לתדמית כולה והביאו לנראות המותג המשלבת בין טבע, רוגע, איכות וחוויה מפנקת.
אסטרטגיה: שרון קסטהלייט
Kisu – Japanese for "kiss" – is a studio-grown cosmetics brand. The store concept is based on the wabi-sabi aesthetic, where beauty is imperfect, impermanent, and incomplete, so we used that concept as a basis for the branding.
The result is a classic logo combining smoky colors and patterns from nature, which became the graphic basis for the entire brand and expresses a sense of nature, tranquility, quality, and indulgence.
Strategy: Sharon Gestelit