בלוג

מעצב גרפי – התועלת עבור הלקוח

בחירת מעצב גרפי מספקת עבור הלקוח, פתרון שלם לכל צרכיו.

מעצב גרפי מנוסה ומקצועי, הוא זה שיספק עבורך מארז שלם הכולל בתוכו אלמנטים שונים: עיצוב לוגו, בניית אתר אינטרנט, תדמית וכדומה.

מעצב גרפי מנוסה מבין היטב ומכיר את השוק, את החשיבות בעבודה מול הלקוח והכרת העסק על בוריו לצורך הפקת תוצרים מתאימים.

נראות החברה, המשתקפת מעבודת המעצב, באה לידי ביטוי בכל האלמנטים, והיא זו שמובילה בכל אמצעי שיווקי של החברה: אתר אינטרנט, דפי ממו, מגנטים, כרטיסי ברכה ועוד. כך למעשה נוצר רושם הראשוני, אשר בהמשך יבדל את החברה ממתחריה.

יכולותיו של מעצב טוב באות לידי ביטוי במקצועיות שלו בעבודה מול לקוח, ביכולת שלו להבין את הלקוח: מי הוא, מה המוצר/השירות אותו הוא מספק, מה החזון שלו, מה המטרות העומדות בסוף התהליך, כך למעשה הוא יוצר מעטפת עיצובית שתיצור תדמית מתאימה ואיכותית , שתגרום למיצוב נכון לערכי החברה.

חשוב לזכור שהלוגו, על האלמנטים והצבעים הנבחרים, ילווה את החברה למשך שנים ולכן אסור להקל ראש, צריך לבצע תהליך ממוקד ונכון מבחינה עיצובית ומבחינה שיווקית.

מעצב גרפי טוב ייתן לכם מאגר של פתרונות, שלכולם מטרה משותפת: יצירת מעטפת ויזואלית אחידה ואיכותית, שתפקידה ליצור את כרטיס הביקור של החברה כלפי העולם העסקי שבחוץ. הוא זה שיידע לחבר בין כל המרכיבים יחד באופן הנכון ביותר. אנחנו בדרך כלל ממליצים על ״שידוך״ אדם אחד לעבודה מול המעצב, שביחד ישנו וינסו להתאים באופן מדויק בין גודל הלוגו, לצבע, לחיבור באתר האינטרנט, לשילוב הצבעים במוצרי קידום המכירות של החברה, מתוך השילוב של צורכי החברה ועמדתה תוך השענות על הראיה המרחבית והמקצועית של המעצב, ורק בגמר העבודה המרוכזת הזו לפתוח את הסקיצות לפורום רחב יותר של בעלי דעה.

8-copy

סטודיו אנזלביץ

בסטודיו אנזלביץ אנחנו מלוות את החברות שעובדות איתנו  מהשלב ההתחלתי הכולל איפיון צרכים, הבנת החזון, הכרה לעומק של החברה ומוצריה , וכך למעשה בונות מארז שלם של קונספט עיצובי שיווקי, שפה גרפית ייחודית ורב שימושית, וחזון ויזואלי לחברה.

הסטודיו שלנו, הינו סטודיו לעיצוב גרפי, הפועל כבר כשלוש עשר שנים בתחום, המעצבות הגרפיות שעובדות בסטודיו אנזלביץ, בוגרות בתי ספר לעיצוב הטובים בארץ: שנקר, בצלאל, ויצו חיפה, HIT  , מכללת גורן.

כולן בעלות שליטה מלאה בתוכנות הגרפיקה ולכולן ״ראש עיצובי״ יצירתי ועדכני.

חשוב לנו כי כל מעצב גרפי שעובד בסטודיו יהיה מקצועי, קשוב ללקוח, זמין וסבלן, כדי שיוכל לספק לא רק את המוצר הטוב ביותר, אלא גם סטנדרט שירות ועבודה גבוה.

אנחנו מאמינות שלכל חברה, יש צורך לעצב ולהתאים את המארז שלה, ולכן איננו מאמינות ביצירת תבניות מותאמות מראש כי אם בנייה מחדש ועיצוב מחדש.

בסטודיו, לצד הניסיון והמקצועיות, כל מעצב גרפי מביא את עולם התוכן השלם שלו, וכך ביחד, אנחנו מצליחות להעלות רעיונות ייחודים, לשלב בין העולמות, לייצור עניין ויצירתיות.

אנחנו מבינות היטב את העולם הדינמי שבחוץ, הצרכים השונים של הלקוחות הפוטנציאליים של לקוחותינו, ההתקדמות בטכנולוגיה, במסרים, ולכן חשוב לנו להישאר מעודכנות גם בעולם המדיה וגם בעולם העיצוב.

אנחנו מתחדשות במידע חדש ובכך מספקות עבור לקוחותינו את הפתרונות הטובים ביותר.

כמעצבות, אנו עובדות עם לקוחות מכלל המגזרים: עורכי דין, מרכזי תיאטרון, מעצבי בגדים, בנקים, חברות תקשורת ועוד חברות גדולות ולקוחות רבים אחרים.

כל אחד מהם זכה ליחס אישי, ליווי צמוד והפקת פתרונות יצירתיים וייחודיים.

תוכלו לראות את כולם כמובן בתיק העבודות שלנו או להתעדכן בדף הפייסבוק בפרוייקטים חדשים ובמתרחש בסטודיו.