בלוג

עיצוב ספר חברה – פרויקט אלגנטי המשקף עשייה מגוונת

לפעמים אנחנו מעורבות בפרויקטים שברמה המקצועית קשה להסביר מה בדיוק הכי שווה בהם, כאלה שהם סולידיים מאוד, או שבכלל אסור לספר עליהם מתוקף ההסכם עם הלקוח, אבל יש מקרים שבהם הלקוח עצמו הוא הדבר המעניין בפרויקט – זה המקרה עם חברת ההחזקות ׳רוביקון׳.

אז לפני שנעוף על הפרויקט המאוד מגניב של עיצוב ספר חברה אלגנטי ומכובד במיוחד, אנחנו חייבות להתעכב על החברה עצמה.

רוביקון היא חברה החזקות ישראלית שמחזיקה היום למעלה מ-30 חברות , מכובד מאוד לחברה בת סה״כ 8 בערך, שהמנכ״ל שלה עוד לא חצה את גיל ה-40.

מכובד עוד יותר לגלות כמה פרצופים נשיים ניבטים מכל העמדות בחברה, ובמיוחד כמה נשים איכותיות מאיישות עמדות בכירות בהנהלת החברה, מה שאמור להיות מובן מאליו, אבל חייבים להודות שעדיין ממש לא, ומי אם לא אנחנו, צוות סטודיו שמורכב כולנו נשים, ידעו להעריך זאת?!

אחד הדברים שאהבנו במיוחד הוא הבחירה של החברה לשזור בכל התכנים שלה את קשת הערכים והחזון עליהם היא מתבססת והאופן שבו הם משולבים בכל פעילויותיה, החל מהמעורבות והתמיכה הפעילה בקהילה ועד לשימוש משפטי ההשראה שמקדמים בברכה את פני המבקרים באתר החברה.

מעניין מאוד גם לראות. שלא כמו חברות החזקה רבות שמתמקדות בתחום אחד, רוביקון מחזיקה חברות שנעות מפיננסיים ועד פנאי – מה שאומר שתחת קורת גג אחת גרות בשלום חברות טכנולוגיה מתקדמות וקפה שכונתי.

אחרי שנים שבהן רוביקון גדלה בקצב מהיר והפכה לשחקן משמעותי מאוד בשוק, הגיעה השעה לרכז את כל הפעילות שלה באופן שניתן יהיה להציג בפני העולם.

דווקא בגלל הייחוד של החברה בחרנו ללכת על פורמט סולידי ואלגנטי מאוד, כזה שיאפשר לנו שילוב של המסרים הלא-כל-כך-שגרתיים בפורמט ויזואלי מוכר ומקובל.

7_rubicon

בעיצוב ספר החברה בחרנו להיעזר בצלם הנהדר ינאי יחיאל, שהצליח להוציא מסביבת העבודה את המיטב, ולהראות את כל הפרצופים מאחורי כל העשייה. במהלך הצילומים בא לידי ביטוי האופי של אנשי החברה, שהם בעצם גם הרוח החיה שבה שהופכת אותה למיוחדת כל כך בתחומה, משהו ששום תמונות סטוק לא יכלו לספק.

בהתאם לרוח החברה שאהבנו, גם בספר, שמציג מגוון תוכני רחב, שזורים המסרים המשלבים בין התפישה העסקית של החברה לבין הערכים שמובילים אותה לאורך כל הדרך.

השילוב שבין עיצוב אלגנטי קלאסי לצילום אותנטי שמלווה בתוכן אטרקטיבי מביא לקורא מוצר איכותי, מעניין המתאים לאופי הלקוח.

הם מרוצים. וגם אנחנו.