בלוג

הדרך למיתוג עסקי איכותי

סטודיו "אנזלביץ" הינו סטודיו בוטיק לעיצוב גרפי.

למעלה מעשור, אנחנו פועלות במקצועיות מהלב והנשמה, מתוך אמונה אמיתית ודבקות במטרה שהצבנו לנו. החזון שלנו, כסטודיו לעיצוב גרפי, הוא לעזור לכל לקוח, בין אם הוא בעל חברה גדולה או עסק פרטי, להפוך למותג מוביל בתחומו.

סטודיו "אנזלביץ" מורכב מצוות של נשים, כולן אקדמאיות בתחום העיצוב, במגוון רחב של הקטגוריות השונות מעולם העיצוב הגרפי. הצוות פועל בשיתוף פעולה מלא, כל אחת מאתנו מומחית ומקצועית בתחום ונבחרה לייצג נישה אחרת, ביחד אנחנו פועלות כצוות ויוצרות את השלם, את הפתרון הטוב ביותר עבור הלקוחות שלנו.

הכישורים שלנו והעבודה בצוות מאפשרים לנו להבין היטב את עולם העסקים והצורך של חברה בזהות אישית.

כדי לבנות מיתוג עסקי מוצלח חשוב להבין, כי כמו בחיים האישים, הרושם הראשוני קובע , ולכן עבודה נכונה על "ניראות" תיצור רושם ראשוני חיובי, שיעזור לקדם את העסק ויגדיל  את נפח העבודה.

1_rdseed

חשוב לנו ליצור עבור הלקוחות שלנו את טביעת האצבע האיכותית והייחודית שלהם, כדי ליצור עניין ראשוני אצל הלקוח שלכם, להדגיש עוד בשלב ההתחלתי את השוני, לגרום לו לזכור אתכם, לחזור אליכם שוב, לבדל אתכם מהמתחרים. יתרה מזאת, ישנם מוצרים שדורשים גישה אחרת בה יש צורך להתמקד בעיצוב התדמיתי, שכן מיתוג עסקי נכון מקפיץ בכמה שלבים את החזון והשאיפה שלו. חשוב כי המסר שיועבר יהיה אחיד לאורך כל הדרך, ולא שונה במהותו מהמוצר והערכים שהחברה דבקה בהם, וזאת כדי שהלקוח יחבר בין המוצר והשירות לבין החברה המובילה אותו.

אנחנו, כמעצבות, מבינות היטב את החשיבות ביצירת תדמית חיובית, מתוך הבנה  שכל לקוח הוא עולם ומלואו, שלכל אחד יש מטרה, חשיבה שונה וצרכים ייחודיים שע״י הזיהוי שלהם מתאפשר לנו ליצור מיתוג אישי שיהלום אותו בצורה  הכי נכונה.

בסיס העבודה בבניית מיתוג עסקי הויא להכיר את הלקוח שעומד מולנו – להקשיב, להבין את הצרכים, החלומות, השאיפות. נדאג לשאול שאלות מכוונות, נלך איתו יד ביד לאורך כל התהליך, נהיה קשובות, סבלניות, ביחד נגדיר היטב את המטרות, נבין ונחליט ביחד מהו הקונספט השיווקי.

את המסע המשותף אנחנו מתחילות יחד מהבסיס, מההתחלה, איננו מאמינות ביצירת פלטפורמות עיצוב קבועות כי אם במיתוג אישי ייחודי שאופייני ללקוח העומד מולנו, זה שאותו אנחנו מלוות, זה שיממש בסופו של יום את החזון.

המטרה המרכזית הינה להדהד את הזהות העסקית בערוצים השונים לכל שכבות המותג, לבדל  מהמתחרים, להבליט את הייחודיות של כל עסק.

כל רעיון הוא פוטנציאל, עולם שלם ומלא, אשר עבורו צריך לטפח על אסטרטגיה נכונה, חותם עיצובי, וחשיבה תדמיתית תואמת. אנחנו ממציאות ויוצרות מוצרים ללקוחות בהתאם למטרת העל שלהם ולחלום.

לאורך השנים עזרנו ליצור מיתוג עסקים ועבדנו עם קהלים וסוגים מגוונים של לקוחות,  החל מחברות גדולות, עסקים פרטיים, משרדי עו"ד ועוד. למעשה יהנה ממיתוג עסקי  כל עסק אשר מבין  כי איכות והתאמת הלוגו, הפרינט, עמוד האינטרנט שלו, מוצרים משלימים וגם GIVE AWAYS,  הם אלו שעושים את השוני וממנפים את העסק להצלחה ובהירות ללקוחותיו.

בעבודות הרבות שיצרנו לאורך השנים ניתן לראות את תשומת הלב המושקעת בפרטים הקטנים, כי אנחנו מאמינות שבהם נמדדת עבודה טובה.

הזהות העיסקית מתחילה ממיתוג נכון, שיוצר מעטפת שלמה בה ארוזים השם והנראות בהרמוניה, דרך מתן מענה טכנולוגי מתקדם לצרכים הדיגיטליים המובילים כיום את הצורך בחשיפה של כל עסק, ועד לעולמות תוכן על כל פניהם- טקסטואלי, ויזואלי, מוסיקלי ואחרים.

בעזרת מיתוג עסקים קטנים יכולים לפרוץ החוצה זאת עם הכוונה נכונה, מיתוג לבחור בדרך שתסייע לך להתפתח, לצמוח, לשווק את עצמך נכון באמצעות מארז התדמית הנכונה לך, שהיא גם כרטיס הביקור הייחודי שלך שמבדל מן המתחרים.

4_afogato

לצד הניסיון הרב שלנו, כמעצבות, שמאפשר לנו לזהות היטב ולכוון את הלקוח שלנו למקום הנכון בעינינו, אנחנו מאוד מקפידות להיות קשובות, הלקוחות חשובים לנו, אנו מאמינות שהגישה למיתוג עסקי איכותי צריכה לבוא ממקום נקי, מקום של קרבה, משום שבעל עסק יודע מה נכון לו ומה לא. אנחנו מכוונות לחפש ביחד כיווני השראה, לייצור שפה קריאיטיבית חדשה שתתאים לכל לקוח באשר הוא.

הסטודיו שלנו הינו סטודיו בוטיק לעיצוב גרפי, וככזה אנחנו דובקות בהגדרה באדיקות. המוצר שתקבל אינו מסתכם בקובץ גרפי כזה או אחר, סטודיו אנזלביץ׳ מוביל דרך של מיתוג אישי לעסקים ויוצר תהליך של עבודה, שבסיכומו כל לקוח מבין את עצמו טוב יותר, בונה לעצמו שפה שעימה הוא מזוהה ובהירות לגבי המותג שלו, שמלווה אותו הלאה להצלחה של העסק.

אנחנו מזמינות אתכם ליצור עמנו קשר ולהכיר אותנו ואת הדרך של הסטודיו להצלחה.