בלוג

לוחות שנה מעוצבים ושימושיים

שנה חדשה מתקרבת ולכבודה יוצאים לשוק לוחות שנה, שהם מהאקססוריז האהובים עלינו. 

בכל שנה נראה שהמוצר הזה זוכה לעוד פיתוח ותשומת לב, ואפשר לראות משנה לשנה עלייה ברמת הלוחות המוצעים בחנויות. 

מצד שני, עסקים רבים מפיקים לוחות שנה כמתנה ללקוחותיהם, משום שזה שימושי ומשמש ככלי פרסומי. הבעיה נוצרת כשלפעמים המחשבה נעצרת בכך שמדובר במתנה שבוודאי תשמש את הלקוח, ואז אין הרבה השקעה בעיצוב הלוח.

בשנים האחרונות אנחנו מעצבות את לוחות השנה ל׳בית הישראלי׳, שמגיעים לאלפי משפחות ישראליות ברחבי העולם. הם מיועדים להזכיר את הבית, את הערכים והחגים הישראלים, וללוות את המשפחות לאורך כל השנה. אנחנו תמיד מקדישות להם תשומת לב מיוחדת, ובכל שנה זה אחד הפרויקטים האהובים עלינו ביותר.

 

לצפיה בלוח השנה של הבית הישראלי

 

הנה 10 לוחות שנה שהיינו חייבות לשתף כאן:




1. גם מתנה וגם עטיפה

לוח שנה רב שימושי ושווה! כשהלוח מעוצב כל כך יפה קצת עצוב לזרוק אותו כשהשנה חולפת. הלוח הזה מעוצב כך שכל חודש מודפס על נייר גדול עם פאטרן מהמם ברקע, ומיועד לשמש כנייר עטיפה למתנות בסיום השימוש בו.

linda and harriett

calendar_blog calendar_blog2

 

2. לוח חכם


מכירים את ׳היום לפני…׳? הלוח הזה מציין בכל חודש אירוע היסטורי משמעותי שקרה באותו חודש. הוא גם מחולק בפרפורציה כך שבתום השנה ניתן לשמור את ה׳כרטיסים׳ כמשחק טריוויה.

brave the woods

calendar_blog3

 

3. הלוח של החזאים

כשמעצבים לוח שנה מחפשים תמיד מאפיינים ייחודיים לכל חודש כדי להבדיל אותו משאר החודשים. כאן נעשה שימוש בדבר הכי ברור – מזג האוויר האופייני לכל חודש. הלוח המינימליסטי הזה מציג את הטמפרטורה הממוצעת של כל חודש בעזרת סקאלת צבעים. כל כך פשוט, כל כך חכם.

Jonathan Davies

calendar_blog4

 

4. חיוך בלי חתול

לוח שנה שמעלה חיוך על פני כל מי שיביט בו. המאיירת אנה בונד, שידועה בסגנון עשיר, יצרה לוח שנה מאוייר בהשראת אליסה בארץ הפלאות, שבו כל איור ראוי למסגור.

Rifle Paper

calendar_blog6

 

5. מעשה ידיכם להתפאר

לוח שנה בטאץ׳ אישי מבטיח שלאף אחד אחר לא יהיה כמו זה שלכם, והוא גם רעיון מוצלח למתנה ללקוחות או ליקרים לכם. אל תוך תבנית מוכנה ומעוצבת היטב מצרפים 12 מהתמונות הטובות ביותר שצילמתם השנה.

Observant nomad

calendar_blog7

 


6. איזה מזל


לוח שנה מהמם שמציג בכל חודש את קונסטלציית הכוכבים המיוחדת למזל האסטרולוגי שלו.

Chelsey Dyer

calendar_blog8

calendar_blog9

 

7. קל וחומר


לפעמים מספיק טוויסט קטן כדי לעשות הבדל גדול. לוח שנה מודפס על בד, עם טיפוגרפיה נקייה – מוצר מעוצב ומיוחד למראה. בסוף השנה תמיד אפשר להפוך אותו למגבת מטבח.

 

calendar_blog10

 

8. בין הרים

כל לקוח יתרגש מעיצוב שמותאם בדיוק למהות שלו, אבל העיצוב הזה של לוח שנה ללנד רובר, בהשראת תוואי השטח האהוב על הגי׳פים היוקרתיים, הוא בלי ספק הברקה.

Zeynep Orbay

calendar_blog11 calendar_blog12

 

9. לוח קיר

לוח שנה, דו לשוני, מינימליסטי ונקי במיוחד עם פיתרון חכם לסימון אירועים מיוחדים בצורה בולטת לעין אבל לא משתלטת. הלוח הוא דו-צדדי, מה שאומר שרק צריך להחליט באיזה צד מתחילים.

Populäre Produkte

calendar_blog14 calendar_blog13

 

10. גלגל השנה

לסיום הבאנו את לוח השנה הזה שיוצא מגבולות החומר המודפס והדו-מימדי. לוח שנה שמבטא את מעגליות הזמן והשנים.

Anthropologie

calendar_blog15