בלוג

דרכים לעיצוב כרטיסי ביקור

כרטיס הביקור שלכם הוא אחד הסימנים והעקבות היותר משמעותיים שבאפשרותכם להשאיר בכל מקום בו אתם מוותרים. אין זה משנה היכן ביקרתם, כדאי לדאוג להימצאותם של כמה כרטיסי ביקור כתוצאה מהעברתו המהירה של המידע שמתרחש כמעט כהרף עין. דווקא בשל קלילות הכרטיס וקלות מתן הכרטיס , הרלוונטיות שלו לעולם לא תפוג כתוצאה מהפשטות והתמציתיות שלו בכל הנוגע לאפשרויות יצירת הקשר.

עיצוב כרטיסי ביקור הפכו לשאלה של מקוריות אבל דווקא כאן חשוב מאוד "לדבר נקי" ולחשוב על מידת האפקטיביות של כרטיס ביקור גם אם זו באה על חשבון החזותיות המקורית. ניקיון כרטיס הביקור, יכולת ההבנה המהירה ודליית הפרטים המהירה, הן התכונות החשובות ביותר בתחום העיצוב והגרפיקה גם יחד.

 

עיצוב כרטיסי ביקור בתחום הקריאייטיב

תחום הקריאייטיב של כרטיסי ביקור הוא תחום בלתי נפרד מעיצוב כרטיס ביקור, כרטיס הביקור חייב לכלול בתוכו את כל פרטי יצירת הקשר הרלוונטיים , וכמובן , חייב ללוות את התחום השיווקי ולשים עליו דגש בצורה זו או אחרת. היכולת להביא אתכם לידי ביטוי דרך כרטיס האשראי מייצר הבנה וכניסה אל תת המודע של הלקוח – אבל האם ישנה אופציה ליצור מראה בעל חזות "משוגעת" יחסית. על אף שבתקופה האחרונה ניתן לראות את העיצובים הקלאסיים והפשוטים יותר אשר מקיימים את האיזון בין השיווק , המיתוג והסדר בכרטיס הביקור. בשונה מכרטיסי הביקור שהתרשמנו מהם בחמש השנים האחרונות, העיצוב הנקי חוזר ובגדול, כדי לתת שירות טוב יותר לבעל הכרטיס, ויותר מכך למקבל הכרטיס.

ההשפעה העמוקה ביותר אותה מעניק כרטיס הביקור הוא בהעברה והקבלה, המודעות שבקבלת דבר באופן אישי מבעל המקצוע יוצר תחושה של קרבה בשונה מהזנת מספר טלפון או כתיבתו על פיסת נייר ומהווה השפעה פסיכולוגית על תת המודע. את כרטיס הביקור ייקח לכם קצת יותר זמן להשליך או לשכוח מאשר פיסת נייר או עוד רשומה בטלפון הנייד.

 landscape_kisu

מה כותבים איפה – הדינאמיקה של כרטיס הביקור

חשוב מאוד להבדיל בין הצד הקדמי של הכרטיס לצד האחורי. הצד הקדמי חייב להיות נקי, בהיר ונהיר יותר להבנה ויש לציין עליו את פרטי התקשורת ותחום העיסוק ו/או התפקיד הפרטני של בעל כרטיס הביקור כדי לתת מקום לעיון ממוקד יותר והבנת התוכן גם ממבט קל בשנייה הראשונה לאחר קבלתו. התוכן שמאחורי כרטיס הביקור הוא האזור בו מותר לכם "להשתולל" מעט עם הגרפיקה ולבטא בו את האישיות שלכם.

6_kav_mashve

 

האם לציין או לא לציין טל נייד על כרטיס הביקור?

זוהי שאלה שנויה במחלוקת אך מעוררת מחשבה. מצד אחד אנחנו מעוניינים לתת תחושה של שירות אישי ללקוח אבל מצד שני אנחנו לא רוצים שכל אחד יתקשר ויקבל את מספר הטלפון הנייד שלנו. טריק שיווקי מהידועים אך משום מה מהפחות משומשים הוא טריק "האיש המיוחד". בעודכם מוסרים את כרטיס הביקור דאגו שתמיד יהיה ברשותכם עט או כל אמצעי כתיבה אחר, הפכו את כרטיס הביקור ורשמו את הנייד שלכם, הראו ללקוח שאתם לא נוהגים לתת את הנייד האישי שלכם לכל אחד- פעולה שיוצרת רושם משמעותי על איש השיח בכלל ובפרט כתב יד הוא תחום שמבטא יחס אישי הרבה יותר מזה המודפס.