בלוג

מהו סטודיו לעיצוב גרפי?

סטודיו לעיצוב גרפי הינו סטודיו אשר מספק שירותים לחברות ובעלי עסקים. מרכז עבודתו ופעילותו של הסטודיו הוא ליצור עבור חברות אסטרטגיה שיווקית, אשר תבוא לידי ביטוי בעיצוב ובליין של מוצרים שיעבירו באמצעים חזותיים את החזון והמסר.

ראשית נדרש תרגום מטרות החברה דרך אמצעים גרפיים אשר יבואו לידי ביטוי על גבי הלוגו, אתר האינטרנט וכדומה.

חברות רבות נעזרות בשירותיו של סטודיו לעיצוב גרפי כאשר הן מחפשות פתרון אידאלי להביא לידי ביטוי את החזון של החברה וערכיה בצורה ויזואלית.

מעצבים גרפיים הם אלו אשר יצליחו לדעת איך להעביר היטב את המסר דרך הנראות, אשר ייתפסו היטב את הצרכן באמצעי המדיה השונים כגון: אתר האינטרנט, מוצרי הפרינט, עמוד הפייסבוק של החברה, ומוצרי קידום מכירות למינהם.

מיתוג עסקי – ייצור זהות ייחודית מול מתחריך

בשוק של היום הרווי במוצרים ושירותים, זקוקות חברות למתג את העסק, לייצור זהות עסקית, להציג את השוני מהמתחרים ולבדל את עצמם.

המיתוג העסקי הוא למעשה הזהות של החברה ושל המותג הגורמים לצרכן להבין כי ישנו מוצר אחר, חברה שונה.

סטודיו לעיצוב גרפי הוא זה שיצליח לתרגם את המטרות שלך כחברה וכבעל עסק, להביא לידי ביטוי את המסר בצורה החזקה ביותר מבחינה ויזואלית, למשוך אליך את הצרכן ולייחד אותך ממתחריך, להתאים את המוצר לקהל היעד, לייצור פתרונות חדשניים, מיוחדים וממוקדים, ליצור אסטרטגיה ותהליך עבודה שיילווה את החברה.

בחיפוש אחר מעצב גרפי, חשוב לבחור את זה שבאמת יעביר את המסר כמו שצריך, התחושות, הרגשות והחזון – שילוב של כל המרכיבים שייגעו בליבו של הצרכן ובעיקר יחברו אותו בין המותג לבין הערך שלו.

תהליך המיתוג הינו תהליך מורכב שדורש יצירתיות רבה וחשיבה לעומק של כל המרכיבים. חשוב להכיר את הלקוח, לזהות מיהו, מה המסר שחשוב לו להעביר, מה אופי המוצר והשירות שהינו מספק ומה חזון החברה.

חשוב לזכור, כי רושם ראשוני, הוא שקובע ברוב המקרים וקשה לשנותו ולכן חשוב לך כחברה לייצג היטב את המוצר והשירות שאתה מציע, להביא לידי ביטוי את הערכים החשובים, כדי שהצרכן הסופי ידע שהוא בוחר נכון, שיזכור אותך ואת המוצר באופן חיובי.

לקוחות מחברים בין מוצר וחברה, ולכן מיתוג עסקי הינו חלק מתהליך שיווקי שחובה לשים לב אליו, להתייחס לכל הפרטים הקטנים, לשקול בכובד ראש כל פרט.

מיתוג מחדש

פעמים רבות, חברות נאלצות לעשות מיתוג מחדש. העסק, במצב זה מחליט לעשות שינוי, יצירת זהות מחודשת שיתבטאו בשינוי לוגו ושפה גרפית.

פעולה אסטרטגית זו נובעת מתוך שיקולים של התפתחות, רענון וטרנדים חדשים. תהליך מיתוג מחדש לעסקים מחויב בשינוי כוללני אשר יבוא לידי ביטוי בכל התחומים של החברה ומוצריה: לוגו, ניירת משרדית, אריזות, אתר אינטרנט, מוצרי קד״מ ועוד. חשוב לחבר בין כל המרכיבים יחד, לא לפספס אף פרט בתהליך, לעשות שינוי שייתרום למיתוג עסקי ממוקד ויעיל.

פעמים רבות, עם התהליך, מגלים כי ישנם מוצרים ישנים שאינם מתאימים עוד, או שיש צורך לייצר דברים חדשים, למשל: נייר מכתבים, מעטפות, פולדרים, עדכון מצגות וחומרים שיווקיים שונים.

סטודיו אנזלביץ הינו סטודיו לעיצוב גרפי אשר עוסק בין השאר במיתוג עסקי. הסטודיו שלנו הוא הבית שלך, ייתן את המענה לכל הצרכים שלך כלקוח: עיצוב לוגו, בניית אתר אינטרנט, אריזות, מוצרים משלימים כגון: כרטיסי ברכה, מגנטים ועוד.

התהליך כולל ליווי צעד אחר צעד עם הלקוח, בניית אסרטגיה, הבנת הצרכים, החזון והכרות עם המוצר. אנחנו פה, לאורך זמן, זמינות עבור הלקוחות שלנו, עומדות בלוחות זמנים, קשובות ומבינות את תהליך העבודה. מספקות מענה יצירתי ושונה משום שכל לקוח הוא עולם בפני עצמו.

הסטודיו שלנו ייתן מענה למיתוג העסקי. אנחנו יוצרות חוויה אצל הלקוח, יודעות למתג ולייחד את העסק שלו בין כל מתחריו והחברות השונות בשוק.