בלוג

חשיבותו של המיתוג האישי

כל עסק, בכל תחום, מתחיל מרעיון. אם פתחתם עסק אתם בוודאי יודעים כי הוא מתאפיין בקווים המייחדים אותו לעומת מתחריו, בשירותים שנותן לקהל לקוחותיו, בנקודות הייחוד שמציע ובערכים שלו.

 על מנת להגיע אל קהל היעד ולהכיר לו את העסק, חשוב לתפוס אותו כבר ברגע הראשון בו פוגש בכם ולוודא כי ירצה לדעת עוד על העסק. ממש כמו בפגישה בין שני אנשים במציאות, כך במפגש בין לקוח פוטנציאלי לעסק יש חשיבות מרובה לרושם הראשוני שמותיר העסק על האדם שמולו.

הרושם הראשוני מתאפיין באופן בו העסק ממותג. העסק הינו מוצר, ומשום כך חשוב לדעת כיצד למכור אותו ולבצע תהליך מיתוג מוצר מוצלח. לא מדובר רק על הלוגו שנבחר לעסק, אלא על כל פרט ופרט. הפרטים השונים צריכים לשדר ללקוח את אותה האווירה, לדבר באותה שפה עיצובית ולעניין את הלקוחות הפוטנציאליים. עיצוב שיעניין את הלקוח וישאיר עליו רושם ראשוני מוצלח הינו משמעותי ויכול לסייע לתחילת קשר בין הלקוח לעסק ולכן יש לתת לכך את הדעת ולוודא כי התהליך מבוצע מתוך מחשבה.

מיתוג בהצלחה

כדי למתג את העסק כראוי, צריך להבין מיהו ומה נקודות החוזקה שלו. המטרה שלנו בסטודיו אנזלביץ' כשאנו עומדות מול לקוח חדש, היא להבין אותו על בוריו. אנו שואפות להיכרות מלאה עם הלקוח, הבנת מטרותיו, השפה שלו, קהל היעד, הערכים החשובים עבורו וכל פרט מידע רלוונטי אחר. ההיכרות המעמיקה הזו מאפשרת לנו להעניק לבית העסק מיתוג מתאים שייצג אותו בהצלחה.

אנו מאמינות כי עיצוב גרפי מוצלח אינו מסתכם רק בבחירת צבעים ראויים, פונט מתאים ועיצוב לוגו מוצלח. בבואנו למתג את העסק אנו מקדישות מחשבה למידע שקיבלנו על העסק, בוחנות את ההיבטים העסקיים השונים ולוקחות אותם בחשבון בעת ביצוע תהליך העיצוב. שקלול המרכיבים יחד מסייע לקבלת עיצוב גרפי מיטבי ומיתוג נכון של העסק, אשר תואם למטרותיו.

מה כולל המיתוג האישי

בית עסק המחליט לבצע תהליך מיתוג אישי, כדאי שיבחר במיתוג כולל הרלוונטי לכל היבטיו. על מנת שכל מסמך היוצא תחת העסק, כל מידע המתקבל ממנו וכל תקשורת שלו עם הלקוח יהיו מזוהים עימו, חשוב למתג כל פרט באופן זהה.

בסטודיו אנזלביץ' אנו מציעות לעסק מיתוג על כל רבדיו. אנו מבצעות עיצוב לוגו לעסק, עיצוב מסמכים ומצגות, מוצרי קידום מכירות וכן מארזים גרפיים. כמו כן, אנו מבצעות גם עיצוב ובניית אתרים לעסקים. היתרון בביצוע העיצוב כולו תחת בית עסק אחד הינו משמעותי ביותר. בדרך זו ניתן לוודא כי כל מוצר הקשור לעסק או יוצא אל לקוחותיו דובר תמיד את אותה השפה, עונה על המטרות העסקיות ותואם את חזון העסק.

אל תקלו ראש בעסק

רבים טועים לחשוב כי מיתוג אישי הוא רק עוד פרט בעסק ואינו משמעותי, אך ההיפך הוא הנכון. למעשה המיתוג הוא כרטיס הביקור של העסק, התמונה אותה מציג לכל מתעניין.

עסק המשקיע מחשבה באופן בו מראה עצמו לקהל הלקוחות הפוטנציאלי, חושב על מטרותיו ופונה לעיצוב מקצועי, יכול לוודא כי ממקסם את ערך המותג שלו ומציג את עצמו ללקוח כראוי.

על מנת לוודא כי הלקוח יכיר את המותג שלך, יזהה אותו ויבין את נקודות החוזקה שלו, חשוב לוודא כי העיצוב לוקח את העסק עצמו בחשבון בעת תהליך העיצוב. אחד היתרונות שלנו בסטודיו הוא העובדה כי אנו לא מתפשרות על האיכות, היצירתיות והמקוריות בעיצוב שלנו, אך בד בבד מקדישות זמן חשוב להכיר את העסק, להבין מי עומד מאחוריו, מה מטרותיו ובאיזה ערכים מאמין. השילוב של עיצוב מוקפד ומקורי ביחד עם מחשבה על זהות העסק, מבטיחה כי חבילת נראות החברה תציג אותה באופן אופטימלי וכי כל מוצר שייצא תחת ידינו יתאים לחזון החברה ולרעיון העומד בבסיסה.

רושם ראשוני הינו בעל חשיבות רבה ואין אפשרות לקבל הזדמנות שנייה. חשוב שהלקוח יפגוש את העסק במיטבו, יבין מי עומד מאחוריו ומה הוא מציע. בעזרת תהליך מיתוג הלוקח בחשבון את העסק עצמו, ניתן להציע רושם ראשוני מוצלח שיגרום ללקוחות להבין מי עומד מולם, איזה שירות יעניק להם ומדוע עליהם לבחור דווקא בו.