בלוג

צעיר וקלאסי – מיתוג לעסק בין תל אביב למילאנו

Quattrocento

כמה משקפים יש לכם? כמשקפופרית שאוהבת את המשקפיים, משקפיים זאת בהחלט אהבה גדולה שמתחלפת כל בוקר לפי מצב הרוח והשחורים מתחת לעיניים, בקיצור, אני לא מבטיחה שאם תשאלו אותי את השאלה הזו אענה לגמרי בכנות, אבל בואו נגיד שיש כמה וכמה…

הקשר הראשוני עם המותג ' Quattrocento', מותג משקפי שמש צעיר, נוצר דרך לקוח שלנו מתחום אחר לגמרי, שהוא אחד המשקיעים במותג.

המותג נולד למעצבת ישראלית ובן זוגה האיטלקי במילאנו- בירת האפנה האיטלקית. אלו משקפי שמש בלוק עדכני ואיכותי המיוצרים באיטליה ונשענים על מכירה בחנות אינטרנטית של משקפיים המיוצרים בעבודת יד באיטליה, ומבחינת רמת העיצוב הוא מתחרה במותגים הגדולים והצעירים של האופנה העולמית.

בתחילתה הדרך לא הייתה פשוטה, בעיקר משום שקיבלנו את המותג לאחר שכבר היה לו ״עיצוב ראשוני״ שאנחנו חשבנו שחייבים להיפרד ממנו ומצעדים ראשונים תמיד קשה להיפרד, היינו חייבות להיות מאוד משכנעות ולקחנו משם את הצבע הצהוב.

מכשול נוסף היה בשאלה האם בתל אביב אפשר לעצב מותג בינלאומי כמו במילאנו- בפרזנטציה השנייה חצינו גם את המשוכה הזו.

האמון נרכש והדרך נסללה – ואנחנו נכנסנו להילוך גבוה.

1_quattrocento copy

המטרה הייתה למצב את המותג גבוה מול המותגים המתחרים על אף היותו צעיר בשטח, במחיר הגיוני אבל בעיצוב חדשני קלאסי עם טוויסט בועט, ליצור עניין ולעורר סקרנות, לשקף את האותנטיות האיטלקית שלו ולהוציא את המיטב מהשילוב הסוער הזה.

בעיצוב הלוגו התמקדנו בקווים טיפוגרפיים ברורים, בצבעוניות קלאסית ונקייה ובבחירת פונטים שתשקף את הפן ההיסטורי שהמותג רוצה לייצג.

בעיצוב הפוסטרים, בשפת המותג המלווה אותו וגם בדיוורים האינטרנטיים מתווה את כל הlook and feel שילוב של נגיעות רנסנס ואופנת עילית בועטת, כמובן שהכל תוצרת איטליה, והכל משקף את איטליה העכשווית ואת מקומה בעולם האופנה המודרני.

 

התוצאה – מותג צעיר, רענן, מסקרן ובעל עומק.

לגמרי שווה לשבור קצת את השיניים כדי להצליח להגות את הקסם נכון -'Quattrocento׳…

ואנחנו רק בהתחלה.