בלוג

חשיבותו עיצוב לוגו עבור בית העסק

אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל עסק, ארגון או חברה הוא הלוגו. הלוגו שמייצג את בית העסק הינו כרטיס הביקור שלו, מעין תעודת זהות שבאמצעות סמל ייחודי, מציגה את בית העסק. המשמעות היא, כי לוגו מוצלח יכול להזכיר ללקוח את בית העסק מבלי שתתווסף אליו עוד מילה. עם זאת, על מנת לוודא שהלוגו אכן מתאים לבית העסק, קיימת חשיבות מרובה לעיצובו כראוי.

הלוגו אינו רק מופיע בשם העסק, אלא מייצג אותו בכל מסמך שיוצא מטעמו. הלוגו יופיע באתר האינטרנט של העסק, במוצרים שמציע, במצגות שמציג ובכל מוצר שיווקי אחר שיוצא תחת ידיו. מכיוון שהוא כה משמעותי עבור כל עסק באשר הוא, חשוב כי עיצוב לוגו לעסק ייעשה כראוי וייצג את העסק נאמנה.

איך מעצבים לוגו?

כאשר פונים אל תהליך עיצוב לוגו , כדאי לפנות אל מעצב המתמחה בתחום ויודע כיצד לתת מענה לצורכי החברה. אנו, בסטודיו אנזלביץ', מבצעות עיצוב גרפי המיועד להוביל לעיצובו של לוגו מושלם העונה על צורכי החברה.

על מנת לעשות זאת, אנו פונות ראשית לשבת עם החברה ולהבין אותו. אנו מבררות במה עוסק, מה השירותים שמציע וכן מי הם מתחריו הגדולים. בנוסף, אנו בוחנות את קהל היעד, מטרותיו והערכים שעליהם עומד העסק. כל אלה מסייעים לנו להבין לעומק מיהו העסק עבורו אנו מעצבות לוגו וכך קל לנו יותר להציג מוצר מוצלח אשר מבין לעומק מיהי החברה ומייצגה נאמנה.

על ידי שקלול הפרמטרים השונים וכמובן מתן זווית ראייה חדשנית ומקורית ברמה העיצובית, אנו מציגות לוגו שעונה על צרכי החברה מבחינה עסקית וכן מבחינה עיצובית.

מה חשוב לדעת כשמעצבים לוגו?

בעת עיצוב לוגו יש צורך לתת דגש לצבעים השונים, לפונט ולסמל שיופיע בו. כל בחירה משדרת משהו אחר עבור הקהל ומציגה את המוצר באופן שונה. הבחירה במאפיינים השונים ואופן שילובם בצורה מוצלחת, יכולה להוביל אל עיצוב לוגו אופטימלי עבור החברה. לוגו שייצג כראוי את מאפייניו של המוצר, ערכיו וכן ידבר אל קהל היעד אליו שואף העסק לפנות.

מכיוון שאנו בסטודיו מקפידות על שילוב מאפייני העיצוב ביחד עם ההיבטים העסקיים, התהליך מסייע במתן מענה לצרכים השונים. בנוסף, אנו מבצעות לא רק עיצוב לוגו, אלא מציעות גם אפשרות של חבילת תדמית מושלמת עבור בית העסק. עיצוב אתר האינטרנט, מסמכי חברה שונים, מצגות, מוצרי קידום מכירות ועוד. למעשה ניתן ליצור אצלנו, תחת קורת גג אחת, את תדמית העסק על כל מרכיביה ולוודא כי כל פרט עיצובי יציג את העסק בהתאם לאופן בו מעוניין להיראות ויעשה זאת באופן אחיד.

10486427_637092416401561_1858294306413198346_n

כיצד להחליט איפה לעצב את הלוגו?

עקב חשיבותו המרובה של הלוגו לכל בית עסק, חשוב לבחור במי שייתן מענה לצרכיך. כדאי לפנות ראשית על מעצבים בעלי ניסיון שיוכלו להתמודד עם המשימה החשובה של עיצוב הלוגו. לא כדאי להקל ראש בבחירה, שכן הלוגו מלווה את בית העסק בכל פרסום, פנייה ללקוח פוטנציאלי או פעילות עסקית. פעמים רבות הפרט הראשון שנתקלים בו הוא הלוגו והוא ילווה את החברה זמן רב. מסיבה זו עליו לקלוע בדיוק למטרה. מעצב מקצועי בעל ניסיון ומומחיות בעיצוב לוגו, יוכל להעניק לך עיצוב לאחר מחשבה מעמיקה על כל היבט הקשור בו.

בנוסף, חשוב לפנות אל מעצב המבין באמת את צרכי החברה והערכים השונים שמעוניינת להעביר באמצעות הלוגו. הקפדה על שילובם בעיצוב ומחשבה עליהם, יכולה לסייע לקבלת לוגו מוצלח שמציג כראוי את החברה ומשדר את ערכיה אל קהל הלקוחות הפוטנציאלי.

תרומתו של הלוגו

כפי שהוזכר, הלוגו מהותי מאוד עבור חברות בכל תחום. עקב הופעתו הנרחבת בכל הקשור אל עסקיה, יש משמעות מרובה לעובדה כי עיצובו יהיה מוצלח. לוגו המעוצב כראוי, הלוקח בחשבון את ההיבטים העסקיים ומציג עיצוב מקורי ועדכני, יכול לסייע להצלחת מוצר. מסיבה זו חשוב מאוד לפנות אל תהליך עיצוב מקצועי ולוודא כי עיצובו של הלוגו נמצא בידיים טובות. בסופו של דבר, זהו הרושם הראשוני של החברה ולכן חשוב מאוד שיהיה זה רושם טוב.