בלוג

איך אנחנו מרכיבות חבילות מיתוג לעסקים וחברות

לפני שאנחנו מתחילות תמיד יש לנו המון שאלות שמגדירות את תהליך המיתוג שבאמת נדרש ללקוח, לא כולם צריכים אותו מיתוג, גם אם בהתחלה נדמה להם שכן, כל תהליך מותאם אישית ונבנה צעד צעד משלב המחקר, לפיצוח הקונספט וכמובן לתוצרים הסופיים שיעוצבו ויכילו בדיוק את המסרים והצרכים הנכונים כדי שהלקוח שלנו יוכל להגיע לשלב הבא.
אנחנו מלוות ושואלות את השאלות שעוזרות לשני הצדדים למקד את הצורך הנכון עבורו ובהתאם בונות סל מוצרים מדויק וספציפי, דואגות לבנות לו זהות מותגית שתבדל אותו מהמתחרים, שתייחד אותו כמותג ושתעביר את המסרים והתחושות שאותן רצינו לבטא.
בפרוייקטים של חבילות מיתוק לעסק, אנחנו מעצבות קשת רחבה של מוצרים, מתחילים כמובן ביסודות המותג, לוגו ושפה גרפית ייחודית ומשם ממשיכים לתוצרים יותר קונקרטים כמו ניירת, מצגות, אתר, אריזות, אפליקציה, GiveAway, משרדים וזה רק על קצה המזלג של חבילות המיתוג.

מיתוג הוא תהליך המתאים גם לחברות/עסקים קטנים וגם לגדולים, פשוט לכל אחד הוא מבטא תהליך שונה ותוצרים שונים המתאימים לשלב שבה נמצאת החברה.
רצינו לשתף בכמה דוגמאות של תהליכי מיתוג שיראו טוב יותר את התהליך.


טבע

כחברה בינלאומית שמגיעה למדינות רבות עבדנו על המיתוג יחד עם סוכנויות שונות בעולם וכשכל אחד תרם את חלקו נוצרה שפה שמצד אחד מתאימה לגודל ולותק של טבע אבל גם מעבירה רעננות וחדשנות שגם היא תואמת את טבע 2020.

העבודה המשותפת עם כל מיני שותפים מהעולם הייתה מרתקת ונתנה את האפשרות לעבודה על הרבה תחומים שלא תמיד הם עיקר עבודתנו (בעיקר לא בפריסה עולמית): טבע היא דוגמא מעולה לשיתוף פעולה נכון בין הצורך למוצרים סופיים ומגוונים. החבילת מיתוג כללה, Give aways, חומרים שיווקיים פנימיים  התומכים בהשקת המותג וכמובן דיגיטל. ונכון, אנחנו יודעות מה אתם חושבים כבר… זה העיצוב והמתנה המגניבה שלרוב מושכים את תשומת הלב, אבל בזכות החופש והתוכן שטבע מציעים העולם כולו מחכה להם. אנחנו רק ארזנו את זה יפה.

Leave Your Mark

מיתוג לאירוע הנחשק של וועידת האדריכלים השנתית של פורום העיצוב הישראלי (בהפקת Unicas productions הנהדרים) שהיה בדגש על Leave Your Mark. הועידה מביאה את החידושים הכי מעניינים בתחום ליום אחד מלא יצירתיות שמוגש ע״י טמבור, קליל ואבן קיסר. כשהתבקשנו להציג קונספט שיתאים לLeave your mark חיפשנו כל מיני כיוונים, היה לנו חשוב במיתוג זה לבטא נכון את קונספט האירוע וכך היה לנו ברור שחתימה מבטאת באופן הכי נכון את הקונספט הזה. להפוך את החתימה ליצירתית שמתאימה לאירוע היתה משימה יותר קשה, ולהכניס אותה לעולמות התוכן של שלוש השותפות זה היה האתגר.

חלק מפיצוח הקונספט היה להבין שמדובר בעיצוב שמיועד למעצבים ולכן עליו להיות ממש מגניב, כך גם הסל מוצרים שעיצבנו נבחר בקפדנות ובעיקר היה ממש כיף; החללים נראו מעולה, החומרים הדיגיטלים, ההזמנות, התוכניה ועוד המון אלמנטים… מחכות כבר לשנה הבאה.

קרדיט ניהול קריאטיבי, קונספט והפקה:Unicas productions