בלוג

עיצוב אתרי אינטרנט

בעידן הרשתות של היום, קל מאוד ללכת לאיבוד בין מגוון החברות והשירותים שהן מספקות. שימו את עצמכם בנעלי הלקוח, אתם זקוקים למוצר מסויים, מחפשים מילים מתאימות במנועי החיפוש, נכנסים לאתר חברה ואז? מה קורה כאשר נכנסתם? כמה זמן שהיתם באתר? מה משך את תשומת ליבכם? האם קרה לכם שהתעייפתם מחיפוש באתר ופשוט חזרתם אחורה למנוע החיפוש וחיפשתם פתרון בחברה אחרת?

שאלו את עצמכם: מה הלהיב אתכם באתר של החברה, האם זה השפיע על הקניה, על תשומת הלב.

עיצוב אתר אינטרנט היא משימה מורכבת משום שיש לה השפעה צרכנית. לקוח מקליד במנועי החיפוש את המילים הרלוונטיות, הוא מקבל מגוון רחב של חברות המציעות מוצרים דומים, הוא יכול להקליד על החברה הראשונה שתעלה במנועי החיפוש או לבחור באופן רנדומלי.

ברגע שהוא נכנס לאתר, זו ההזדמנות שלך כחברה להכיר בפני הלקוח את החברה, החזון שלה וכדומה. כמו-כן, להציג את המוצרים והשירותים שהינך מספק, ליצור תדמית על החברה. בנוסף, לא פחות חשוב, להניע את הלקוח לפעולה, לגרום לו או ליצור קשר, בין אם זה דרך מייל, אתר החברה, או דרך הטלפון, כניסה לאתר הפייסבוק של החברה.

עיצוב אתר אינטרנט – דגשים חשובים

עיצוב אתר אינטרנט מהווה את הפנים של החברה, ולכן חשוב שהאתר יהיה בנוי בצורה אפקטיבית, נוח וידידותי למשתמש, צבעים נעימים לעין, גודל פונט מותאם. חשוב שהלקוח לא יילך לאיבוד באתר, שהתוכן יהיה מותאם, קצר, קולע, מקצועי.

אתר אינטרנט, חייב להיות מיוחד, להראות שונה מהמתחרים שלו. דמיינו למשל, ילד שמשחק במשחקי וידאו, מה יגרום לו להיות מהופנט במשחק מסוים לעומת אחר? מה יגרום לו להישאר דווקא במשחק הזה ולהעדיף אותו על פני אחרים? אם יהיו לו שלושה משחקים ששנים דומים, סביר להניח שהוא ילך לאיבוד וייבחר במשחק "האחר". כך גם בעולם העסקים: ויזואליות, נראות היא שם המשחק.

האינטרנט הינו כלי חשוב להעברת מידע, העברת מסר, דרכו היום רוכשים מוצרים. האינטרנט חייב להיות אטרקטיבי.

עובדות מוכיחות כי ככל שהלקוח ישהה באתר יותר, כך יזכור היטב את החברה.

7_kelimshluvim

מעצב גרפי

הוא זה האמון על העיצוב של אתר האינטרנט, הוא אחראי לתרגם ולבנות אתר אשר יביא לידי ביטוי את מטרות החברה, ימשוך את תשומת ליבו של הגולש, יגרום לו לשהות ארוכה באתר. יחבר בין הצד הטכני לבין הצד הויזואלי, בניית אתר יפה, נעים, מזמין, גודל פונט ראוי, טאבים.

תפקידו של מעצב הגרפי הוא לייצור עיצוב ייחודי, שיצליח למשוך את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי. חשוב לא להיצמד לתבניות ספציפיות, לייצר אתר אחר, שונה. מעצב גרפי מקצועי, יכיר את החברה ויוכל לבנות עבורה אתר מותאם לצרכיה.

שימו את עצמכם בתור לקוחות, חישבו, מה הייתם שמחים לראות באתר, מה היה מוביל אתכם לקנייה, ממה הייתם נמנעים, כך תוכלו לכוון היטב למטרות והיעדים.

אתר אינטרנט מותאם לקוח, מובנה נכון,עם תוכן חד וקולע יחד עם מראה בולט,אטרקטיבי, שונה מהמתחרים. כל אלו יחשפו את הלקוח לשירותים והמוצרים שהחברה מספקת ויוביל לרכישה.

כיום, חברות רבות נוהגות לבנות אתרים בעצמן, הן חושבות כי זה יכול לחסוך זמן ועלויות אך פעמים רבות הן משתמשות בפלטפורומות קיימות, כאלו שעסקים קודמים השתמשו בהן, מעין "אותה גברת בשינוי אדרת" ובכך הן למעשה בונות אתר שלא תמיד יעביר את המסר הנכון, לא יהיה ייחודי, עוד מאותו דבר בנוף האינטרנטי.

אצלנו, בסטודיו אנזלביץ, תוכל למצוא בית חם ומקצועי שיוכל לספק פלטפורמה ראויה. במקום שבו, נוכל לשבת, להבין, ליצור סקיצה ראשונית, לתכנן, לעצב, לחבר בין כלל המרכיבים החשובים. לדאוג לכך שאתר האינטרנט ידגיש את החזון של החברה, את המהות שלה בשוק, הייחודיות שלה ממתחריה, ייצור רושם ראשוני חיובי.

אתר אינטרנט, ילווה את החברה לתקופה ארוכה, בכל פעם יצטרך שדרוגים קטנים, תוספות משמעותיות, אם נבנה אותו נכון, נוכל לעבוד בפלטפורמה לאורך תקופה ארוכה ואפקטיבית ולכן חשוב לבחור במעצב גרפי המקצועי והטוב ביותר שיוכל לראות את התמונה השלמה ולספק עבורך את השירות הטוב ביותר.