בלוג

בניית אתר תדמית

תפקידה של תדמית החברה, כפי שהיא משתקפת כלפי חוץ, הוא להעביר את המסר שהחברה מעוניינת לשדר, להבליט חוזקות, יתרונות וכישורים ייחודיים של העסק וכמובן להקרין את הערכים אשר בבסיס החברה, שמטרתם לחזק את הקשר של הגולש למותג או המוצר.

אתר האינטרנט שלך הינו מדיום, כלי תקשורת, המייצג אותך כבעל עסק. כאשר חברה מבינה את הצורך והחשיבות בבניית אתר מקצועי, היא חייבת בתחילת הדרך להבין מהו סוג האתר אותו היא מעוניינת להקים, כאשר בשוק קיים מגוון רחב של סוגי אתרים: אתר תדמית, אתר מכירות, אתר אינפורמטיבי, אתר קטלוג וכדומה.

מהו אתר תדמית?

אתר תדמית הוא למעשה אתר שיווקי אשר מטרתו להציג את החברה והשירותים שהיא מספקת. החשיבות שלו היא גבוהה שכן אתר תדמית טוב ומקצועי, מייצג את החברה, או העסק הפרטי, יוצר מודעות אצל הלקוח ובסופו של תהליך הגלישה, מוביל ליצירת קשר עם החברה.

כאשר אנו פונים לבניית אתר תדמית, אנחנו לוקחים בחשבון שזהו למעשה פתח ראשי להכרות עם העסק, שאיננו בהכרח שער מכירה ישירה.

באתר תדמית יוצגו עיקרי העסק, ערכיו, מקצועיותו, הוא משמש כבידול ממתחריו ומתוך אלו והמסרים הבלתי אמצעיים העוברים בו ע״י עיצוב נכון ומבנה ברור – הוא גם יוצר קשר רגשי של הלקוח כלפי העסק או המוצר.

לסיכום העיקרים, בניית אתר תדמית מטרתו: לשקף את תדמית העסק, להעביר אותה באופו שיווקי, להציג את כל סל השירותים המוצעים ללקוח, יחד עם היתרונות שלו מול מתחריו. כאשר מטרת העל הסופית שלו הינה לגרום ליצירת קשר של הגולש שיוביל אותו אליכם, על מנת שתוכלו להפכו ללקוח בכלי המכירה הנהוגים אצלכם.

מתחילים מבראשית – בניית אתר מקצועי

כדי לבנות אתר מקצועי, חובה עלינו להכיר את הלקוח היטב, למשל: האם זוהי חברה או עסק פרטי ( לדוגמא, מעצב פנים מול חברת הייטק), להבין את חזון החברה ומטרותיה וגם לאפיין את מטרות העל הסופיות.

חלק חשוב מתהליך האיפיון כולל את ההבנה בצורך של החברה: מהי המהות של האתר, מי קהל היעד שלו, ומה תהיה תוצאה שתוגדר מבחינתכם כהצלחה בסיום תהליך הגלישה וההיכרות עם האתר – אילו פעולות תרצו שהגולש יבצע – יצירת קשר? מכירה? השארת פרטיו? שיתוף חבריו? וכו׳.

לא משנה איזה סוג של אתר נחוץ לכם, חשוב לדעת שבניית אתר מקצועי תוביל לפניות איכותיות, תשדר אמינות, תבסס אוטוריטה ותייצר אטרקטיביות שתהלום את המותג שלכם.

עיצוב ובניית אתר- המומחיות שלנו

סטודיו אנזלביץ הינו סטודיו שחלק ניכר מפעילותו ומומחיותו הוא בעיצוב ובניית אתרים.

תחילת העבודה המשותפת שלנו הינה בהבנת הלקוח והכרות מעמיקה עם העסק: מה הוא רוצה לשדר, מהם מטרותיו, יעדיו, ומיהם האנשים שמאחורי החברה. את אלו אנו שוזרות בסיפור האתר, דרך המסר, הערכים והגישה לגולש.

בסטודיו אנזלביץ, מטרתנו היא להיות הבבואה של הלקוח: בעזרת ייעוץ מקצועי, אפיון מוקפד ומדוקדק ניצור מבנה ותוכן שישקפו ויביאו לידי ביטוי את מטרות העל והחזון של הלקוח ויסתכמו בבניית אתר מקצועי.

חשוב לזכור כי לא רק תוכן שיווקי מאפיין אתרי תדמית כי אם גם הנראות של האתר. לכן, עלינו, כמומחיות בעיצוב ובניית אתרים, ליצור חיבור טוב בין תוכן לעיצוב נכון של האתר (יצירת מבנה טוב, בחירת פונטים, צבעים, ויז׳ואלים, גודל וכדומה). המטרה היא לבדל ליצור ייחודיות גם בפן הוויזואלי של האתר, ובכך לגרום לחווית משתמש שונה אצל הגולש,שתעזור לו למקם אתכם בראש מודעותו והעדפותיו, כך שתוביל ליצירת קשר והפיכתו מגולש ללקוח.

הפרמטרים החשובים בבניית אתר תדמית

הנקודות אשר חשוב להתייחס אליהם כאשר מחליטים על הקמת אתר תדמית הינם: יצירת תוכן שיווקי מקצועי, אינפורמטיבי ועדכני. בחירת ויז׳ואלים איכותיים – ואם יש צורך גם הפקת צילומים ייעודיים. בנוסף,הקפדה על מיקום פרטי ההתקשרות באופן קבוע זמין ונוח לשימוש, ויצירת חוויה של נוחות גלישה. כל אלו, בסינרגיה עם עיצוב ונראות האתר, יניבו אתר תדמית אפקטיבי.

אנחנו מזמינות אתכם ליצור עמנו קשר ולהכיר את דרך העבודה הייחודית של סטודיו אנזלביץ ולבחון את תיק הלקוחות המרוצים שלנו באתר הבית שלנו.