בלוג

מיתוג מותג בגדי שף בינלאומי למיכל אנסקי

Signature- chef couture

מכירים את זה שבכל מקום שדורש מדים מקצועיים נשים נתקלות בבעיה?

זה מתחיל במדי צבא, נגרר כמובן לנבחרות הספורט המקצועי ומסתכם במטבחי הבישול העילי.

אמנם מרבית השפים המוכרים הם גברים, אבל מיכל אנסקי ורעות בן דור זיהו צורך שטרם נמצא לו מענה – עיצוב מדי שף יוקרתיים ואיכותיים שיתאימו גם לשפיות הנשים.

כשפנו אל הסטודיו הציגו בפנינו צורך במיתוג ליין מוצרים שמיועד לחו״ל, למסעדות יוקרה, ולצוותים קולינריים מנוסים מאוד שרגילים למדי מטבח גבריים, סטנדרטיים בלתי מתפשרים וכמובן ובלתי מחמיאים לנשים.

הלו"ז שהוגדר היה מאוד צפוף – בגלל השקה של המותג בתערוכה קולינארית ענקית בסין – מה שהכתיב עבודה סביב לשעון. התחלנו עם שם המותג ומשם הדרך ללוגו היתה קצרה, השפה הגרפית התבססה על השילוב של עולם האופנה והמטבח העילי. לוגו שמשדר יוקרה וניקיון, ושפת המותג שהיתה צריכה לבוא לידי ביטוי בכל החומרים הפירסומיים, עמוד אינטרנט זמני, והכי חשוב בערכות ייחודיים ל-10 השפיות שהוזמנו לתערוכה שעבורן נתפרו מדים מעוצבים בהתאמה אישית ואותן היינו צריכות לארוז ולהגיש.

33

בזמן מוגבל ותוך תזמון עם תהליכים שקורים במתפרות בווייטנאם, שם יוצרו המדים, עסקנו כאן בהכנת מארזים אישיים לכל שפית – על כל סט מדים נרקמו ראשי התיבות של השמות.
ניצחנו על מאייר, קופירייטר, מתכנת, מתפרה ובית דפוס, והמשימה לא היתה קלה.
למארז צורף קומוניקט לעיתונאים, חוברת קונספט קטנה, כרטיסי ביקור וכמובן במקביל עמלנו על הקמת עמוד אינטרנט זמני שישמש עד שיוקם אתר המכירה.

התוצר הסופי מרגש מאוד, הוא מעלה על המדף פתרון שלא היה קיים עד כה ושמצליח לשמור על הסטנדרט הגבוה שהציבו אנסקי ובן דור בכל תחומי הפרזנטציה שלו. אנחנו יודעות שזה מותג שנמצא בחיתוליו ועושה כרגע את צעדיו הראשונים, אבל בטוחות שכמו כל פרויקט שמיכל לוקחת בשתי ידיה הוא הולך לפרוץ ובגדול.